استاندار خراسان رضوی:

خواستگاه مشارکت در انتخابات مردم هستند 

استاندار خراسان رضوی گفت:خواستگاه مشارکت در انتخابات، مردم هستند و بر همین رویکرد باید جریان های انقلابی و مردمی مورد توجه قرار گیرند و ما نیز در مقام استاندار از آن حمایت می کنیم .

یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه و در نشست با برخی نمایندگان تشکل دانشجویی افزود: حامی حرکت‌های مردمی و انقلابی هستیم و از فعالیت‌های مردمی حمایت می‌شود؛ بر همین اساس استانداری در فعالیت‌های جناحی و حزبی، دخالت و یا حمایتی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم نیز با برگزاری نشست‌های بصیرتی و تبیینی سعی در روشن کردن اذهان دیگران را داشته باشند، زیرا دشمن با ایجاد دیوار بی اعتمادی سعی در اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان و در نهایت خواسته خود را دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه عنصر اعتماد زیرساخت همه حرکت‌های اساسی در جامعه است، اضافه کرد: بهترین نوع دعوت مردم برای حضور در عرصه‌های انتخابات، انجام خدمت رسانی به مردم است.

وی گفت: برای به ثمر نشستن هر گونه فعالیتی نیاز به اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان و ضمانت اجرایی برای انجام طرح‌های استانی، داشتن صداقت مسوولان و اعتماد از سوی مردم است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مشکلات بسیاری در استان وجود دارد و لازم است تا عقب‌ماندگی‌های زیر ساختی رفع شود، بر همین اساس ما نیز با برنامه حرکت می‌کنیم.

وی بیان کرد: حرکت جهادی توسط مسوولان استان نیز بر مبنای حل مسائل برنامه ریزی شده و در این مسیر لازم است تا نیروی مورد نیاز، نیز تربیت شود و این در حالی است که مسائل استان قرار نیست مبتنی بر بودجه معطل و بلاتکلیف بماند.

استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ما باید به آرمان‌ها نگاه کنیم و براساس واقعیت‌ها برنامه ریزی و حرکت کنیم و بر اساس این رویکرد ما آمده ایم تا کار‌های بر زمین مانده را به سامان برسانیم و شرایط را عوض کنیم نه اینکه خودمان عوض شویم.

وی با اشاره به اینکه حس درونی ما در ارتباط با جوانان و دانشجویان از جنس درک متقابل است افزود: سعی بر این بود که جوان‌گرایی همراه با تعهد و تخصص در انتخاب معاونان استانداری صورت پذیرد.

نظری اظهار کرد: حضور در جمع‌های مردمی باعث دریافت بازخورد کار‌هایی است که برای مردم انجام و بر اساس این رویکرد سعی شده است تا همه مسائل استان مشخص شود و برای آن‌ها با توجه به مزیت‌های استان برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار